måndag 28 februari 2011

Pelagoner

Nu fylls butiken med färgstarka pelagoner, blommorna ser ut som små fjärilar

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det vaxade pappret du undrade över har jag i min butik. Men jag har själv köpt det hos grossisten som jag köper blommor av.

    Kram Marie

    SvaraRadera